Uw inschrijving en algemene voorwaarden

Kortingen
Kortingen zijn niet stapelbaar, de hoogste korting wordt berekend. Voor reeds geplaatste bestellingen kan achteraf geen korting worden verwerkt.

Procedure 
Als je jezelf hebt aangemeld voor een cursus, ontvang je, nadat wij de aanmelding in ons systeem hebben verwerkt, een bevestiging via e-mail. Circa 10 dagen voor de cursus ontvang je een uitnodiging per e-mail met alle relevante informatie.

Je certificaat 
Heb je de cursus gevolgd en getekend bij aankomst en vertrek, dan krijg je binnen twee maanden je certificaat toegestuurd. Ben je later aangekomen of ben je eerder van de cursus vertrokken, dan wordt het corresponderende aantal punten afgetrokken.

Nabestellen cursusmateriaal 
Het is mogelijk van onze cursussen het cursusmateriaal te bestellen, zonder dat je aan de betreffende cursus hebt deelgenomen. Voor het cursusmateriaal betaal je € 75,- exclusief btw inclusief verzend- en administratiekosten. Als je jezelf hebt ingeschreven voor een cursus zit het materiaal bij de cursuskosten inbegrepen. Voor meer informatie en bestellen kun je contact opnemen met onze deelnemersadministratie via opleidingen@sdu.nl of (070) 378 96 97.

Annulering 
Tot vier weken voor aanvangsdatum kun je uitsluitend schriftelijk annuleren. Wij brengen daarvoor € 75,- excl. btw administratiekosten in rekening. Bij annulering binnen vier weken voor de datum van de cursus brengen wij het volledige bedrag in rekening, ook wanneer de aanmelding binnen deze periode heeft plaatsgevonden. Het is wel mogelijk om een plaatsvervanger te sturen.

Op al onze leveringen zijn de algemene leveringsvoorwaarden van Sdu van toepassing.

Voor de Basisopleiding Mediation zijn alternatieve voorwaarden van toepasssing. Deze voorwaarden vind je hier

Annulering cursus als je een PO Deal heeft 
Indien je een Sdu PO Deal hebt en een cursus wilt annuleren, kun je een mail sturen aan opleidingen@sdu.nl met hierin je naam en welke cursus je wilt annuleren. Je dient dit uiterlijk één dag voorafgaand aan de cursus te doen. Je kunt in het geval van een Sdu PO Deal geen vervanger sturen. In het geval je een cursusdag niet bijwoont en ook niet tijdig schriftelijk annuleert, zijn wij genoodzaakt om € 75,- excl. btw administratiekosten in rekening te brengen.

Incompany cursus 
Indien je een incompany opleiding bij Sdu Opleidingen afneemt, ontvang je een bevestiging van vastgestelde prijs, datum, onderwerp en sprekers van de betreffende cursus. Indien daar dringende redenen voor zijn, kan in overleg de incompany cursus verplaatst worden naar een andere datum of locatie. Dit kan gepaard gaan met extra kosten (deze worden vooraf aan u voorgelegd). Annuleren kan tot vijf weken voor de cursusdatum, daarna betaal je 50% van de geoffreerde prijs. Indien je korter dan twee weken voor de besproken datum annuleert, betaal je 80% van de geoffreerde prijs.

Wijzigingen voorbehouden 
De organisatie behoudt zich het recht voor programma- en/of locatiewijzigingen aan te brengen. Deelnemers worden voorafgaand aan de cursus over eventuele wijzigingen geïnformeerd voor zover tijdig bekend bij de organisatie.

Je adresgegevens 
Wij verwerken je gegevens voor de uitvoering van de (abonnements)overeenkomst en om je, ook per e-mail, op jouw vakgebied van informatie te voorzien over uitgaven en diensten van Sdu BV. In iedere e-mail is een afmeld mogelijkheid opgenomen. Als je in het geheel geen prijs stelt op deze informatie, ook niet over producten en diensten van zorgvuldig door de Sdu geselecteerde derden, kun je dit schriftelijk melden bij Sdu Klantenservice, Postbus 20014, 2500 EA Den Haag of per email aan naw@sdu.nl. Voor informatie over onze leveringsvoorwaarden zie Leveringsvoorwaarden.

Algemene voorwaarden Sdu PO Deal
De algemene voorwaarden m.b.t. de Sdu PO Deal vind je hier.

Klachten
Sdu Opleidingen verzorgt kwalitatief hoogstaande cursussen en opleidingen. Wij doen onze uiterste best om zowel inhoudelijk als administratief alle cursussen goed te laten verlopen. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn dan horen we dit graag zodat we het probleem kunnen oplossen. De klachtenprocedure vind je hier.