Heb je een vraag of opmerking?

Natuurlijk willen wij dat je tevreden bent over ons. Wij zullen er dan ook alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is jouw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. 
Eenvoudige klachten proberen wij direct op te lossen. Je bespreekt het probleem gewoon met de betreffende medewerker. Is jouw klacht ingewikkelder van aard en niet één-twee-drie opgelost, dan kunt je een klacht bij ons indienen. 

Je kunt jouw klacht zowel mondeling, schriftelijk als elektronisch kenbaar maken. Om de klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen wij van je in ieder geval de volgende zaken op te nemen:

  • Je contactgegevens
  • De datum van verzending van de klacht
  • Een heldere beschrijving van de klacht
  • Eventuele voorgaande correspondentie en relevante kopieën van documenten die jouw klacht verduidelijken
  • Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn om jouw klacht te beoordelen.


Jouw klacht kun je indienen bij de Afdeling Deelnemersadministratie
Per post: 
Sdu B.V.
T.a.v. Afdeling Deelnemersadministratie Opleidingen
Postbus 20025 
2500 EA Den Haag
Per telefoon: (070) 378 96 97
Per e-mail: opleidingen@sdu.nl

Behandeling van de klacht
Binnen drie werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een ontvangstbevestiging. Met deze bevestiging word je geïnformeerd bij wie jouw klacht in behandeling is en over de periode waarbinnen je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Wij streven ernaar dit binnen 15 werkdagen te doen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover schriftelijk bericht. Je kunt erop rekenen dat jouw klacht zo objectief mogelijk wordt beoordeeld. Degene die jouw klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. 

Reactie op jou klacht
Je ontvangt binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht, tenzij er eerder schriftelijk en met redenen omkleed kenbaar is gemaakt dat er vertraging is ontstaan. Dit kan onder meer worden veroorzaakt door de complexiteit van het dossier.

Klachtenprocedure
De klachtenprocedure is van toepassing op alle diensten van Sdu Opleidingen.